Hyggemødet i jylland - en kort rapport!

From: Ole Guldberg Jensen (none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 16 Feb 2003 - 22:35:42 CET

Date: Sun, 16 Feb 2003 22:35:42 +0100
From: Ole Guldberg Jensen <none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Hyggemødet i jylland - en kort rapport!

Som alle der har været på #bsd-dk@efnet sikkert ved, holdte vi igår
bsd-jy hyggemøde i Vamdrup hos Xride ("I need a new computer") og missie
("the green ones makes you horny"), af øvrige deltagere var seet("No
søren, no op!"), chip ("I took the green cookie"), little-l ("Er den
ikke færdig med at compile endnu") og ole_guldb("Damnit - søren, lad nu
den ibook være!").

Det var en hyggelig aften, og den er blevet foreviget med et utal af
billeder.

Se dem her: http://www.bsd-dk.dk/BSD-jy/files/pics/pics-150203.html

Tak til alle deltagende - jeg glæder mig allerede til næste gang :) Som
ifølge vores "målsætning" er i maj 2003 - hvis du kender en god
lokation, råb op! Og hold øje med hjemmesiden:
http://www.bsd-dk.dk/BSD-jy/next_meet.html

/ole_guldberg

--
http://www.bsd-dk.dk/BSD-jy/