Re: kerne gruppen?

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Dec 2003 - 14:35:14 CET

Date: Wed, 17 Dec 2003 14:35:14 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: kerne gruppen?

On Wed, Dec 17, 2003 at 01:23:49PM +0100, Soeren Straarup wrote:
> Eksistere 'kerne gruppen' stadig og hvis den er til hvor er den?

Den har været i dvale i _meget_ lang tid. Jeg ved ikke hvor meget de andre
har fået kigget videre selv, men for mit eget vedkommende har det været meget
sporadisk. Sidst jeg kom en flig videre var i sommers under og efter TheCamp.

Jeg håber at Usenix vil give endnu et kick i den rigtige retning.

Anyway. Der findes en hjemmeside og en liste.
http://kernegruppen.bsd-dk.dk
kernegruppen@bsd-dk.dk

Brug gerne listen til at diskutere og stille spørgsmål.
Hvis du trænger til lidt chat hænger jeg nogen gange ud på irc, men det kan
nok godt betale sig at sende mig en email i stedet... 8|

Mvh
Sven Esbjerg