Re: Erfaringer med konsolservere

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 14 Dec 2003 - 22:04:31 CET

Date: Sun, 14 Dec 2003 22:04:31 +0100 (CET)
Subject: Re: Erfaringer med konsolservere
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Alle
Tak for alle svarene og jo, nu kan jeg da godt se hvor mine stackede
kvm-switche og SSH opsætninger ikke slår til :)
Modsat de fleste, så har jeg det helt fint i et serverrum, men ville
da glædemig over hver en køretur jeg kan spare til InterXion og hjem igen.
Har ligeset en rimelig cisco 2508 på eBay som jeg prøver. Tak endnu engang.

mvh
/per
per@xterm.dk