RE: FreeBSD Webserv

From: Michael (none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Dec 2003 - 20:11:07 CET

From: "Michael" <none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: FreeBSD Webserv
Date: Thu, 11 Dec 2003 20:11:07 +0100

Glemte lige en ting

>* Webserver

>Hidtil har jeg brugt Linux til dette, men jeg tror jeg vil over og køre
FreeBSD, da jeg mange steder har hørt, at den er bedre og hurtigere.

>Så det bilver en FreeBSD med Apache. Derudover regner jeg med at køre
thttpd på sin egen ip på hver server, og så lade load balanceren styre
begge. Til sidste, så >mangler jeg bare et fault-tolerant distribueret fil
system, der har en lokal cache, så den automatisk synkronisere filerne på
serverne, og stadig hente eksisterende filer >fra harddisken. Har i et
forslag til et fil system? Ellers må jeg nøjes med en rsync hver 10-20 min.

>System: FreeBSD, Apache, thttpd

Zeus webserver - kører fint på både Linux/BSD

Mvh

Michael