*BSD på Thinkpad T40 (X virker ikke)

From: Torben Sørensen (none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 10:21:57 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: *BSD på Thinkpad T40 (X virker ikke)
From: "Torben Sørensen" <none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 10 Dec 2003 10:21:57 +0100

Hej folks

Jeg har fået en ny bærbar (af den gode slags :) og vil gerne køre BSD
(FreeBSD kender jeg, men Net/Open kan også bruges).
Jeg har installeret FreeBSD 5.1 (miniinstall) og det spiller perfekt,
bortset fra X, som ikke vil starte (ingen fejlmeddelelser)!

Har nogen af jer erfaringer med IBM Thinkpad T40 og BSD med X??
I så fald,... kunne i ikke så smide XF86Config til mig??

T40 Specs:

* Grafikkort: ATI MOBILITY RADEON 7500
* Netkort 1: Intel(R) PRO/1000MT Mobile Connection
* Netkort 2: Intel(R) PRO/Wireless LAN 2100 3B Mini PCI Adapter

OBS: Jeg kunne ikke få netkortet til at virke, så jeg måtte disable
"device cbb" i kernel for at få det til at virke

Med venlig hilsen
Torben Sørensen
Web/Domino udvikler
Par No 1 - interactive a|s