Re: Erfaringer med konsolservere

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 Dec 2003 - 23:16:52 CET

Date: Tue, 9 Dec 2003 23:16:52 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Erfaringer med konsolservere

On Tue, Dec 09, 2003 at 10:47:29PM +0100, Michael Lyngbøl wrote:

> [...]

Faktisk er det hhv. 9 og 17, da aux porten ogsaa kan bruges.

> Jeg kan kun på det kraftigste anbefale Jespers forslag.
>
> Det vil virke "out of the box" samtidig med at Cisco 2500 er noget af
> det mest pålidelige grej jeg har set til dato.

Ja - hos en hvis ISP vil jeg tro at der koerer i stoerrelses ordenen 200
stk, og jeg kan huske 1 hardware fejl de sidste 5 aar.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.