Re: Indkaldelse til generalforsamling i BSD-DK 28/8.

From: Alex Holst (none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 26 Aug 2003 - 13:16:34 CEST

From: "Alex Holst" <none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 26 Aug 2003 13:16:34 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Indkaldelse til generalforsamling i BSD-DK 28/8.

Quoting Flemming Jacobsen (fj@batmule.dk):
> Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling torsdag d. 28
> august 2003 kl. 1900 i Symbion lokale M4.

Det har vist sig, at jeg kan møde op da jeg alligevel er i Kbh den dag i
forbindelse med arbejde.

Jeg befinder mig i 2300 Kbh S ved 16-tiden. Forslag til at slå tiden
ihjel fra kl 16 til 19? Har nogen lyst til at mødes over noget
kvalitetsmad?

when it's more bare, more hollow.                 http://a.mongers.org