MRTG til at vise alverdens ting?

From: Michael Andreasen (none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 23 Aug 2003 - 14:31:42 CEST

From: "Michael Andreasen" <none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: MRTG til at vise alverdens ting?
Date: Sat, 23 Aug 2003 14:31:42 +0200

Hej. Forsøger at konvertere et par servere fra Linux til FreeBSD og har
lidt problemer med mine gamle MRTG scripts.

Bl.a. RAM, Harddiske og Loadavg m.m.

Er der nogen der har nogle gode scripts til disse ting der virker med
FreeBSD4.8, eller evt. Nogle goode link. Har googlet lidt rundt, men
synes ikke jeg fandt noget passende. (muligvis mig der ikke er grundig
nok) :o))

Eller er MRTG noget fra fortiden? Skulle man istedet kaste sig over
RRD-tool? Eller er det stadig ligeså omstændigt som sidst jeg kiggede på
det :o)

--
Mvh
Michael Andreasen