Første årlige BB&BDEB / First Annual BB&YOB - Friday 29th of august @ logi's place on Ama'r.

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Aug 2003 - 23:53:20 CEST

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "Bsd-Dk@Bsd-Dk. Dk" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Første årlige BB&BDEB / First Annual BB&YOB - Friday 29th of august @ logi's place on Ama'r.
Date: Fri, 22 Aug 2003 23:53:20 +0200

English version further down.

Dansk version:
Hej Alle
Det er jo efterhånden et stykke tid siden vi har spist burgah sidst,
så derfor vil jeg indkalde til den første årlige
BB&BDEB (Bsd-dk Brænd & Byg Din Egen Burgah) her hos mig
på fredag engang efter klokken 17:00.

Ideén er i al sin enkelthed at vi køber ind til hjemmelavede Burgah's
og splejser om regningen. Kullene, grillen og lokationen har jeg, så
jeg skal bare vide hvem der er med, senest torsdag så jeg kan købe
mere kul og sørge for at der er siddepladser osv.
Svar gerne på mail så jeg har en mulighed for at holde styr på hvem
der kommer. Liste over tilmeldte vil være at finde på:
http://www.ust.dk/burgah/

English version:
Hi All
It's been a while since we've been out for Burgah's last
which is why I would like to call the First Annual
BBYOB (Bsd-dk Burn & Build Your own Burgah) here at My place
on friday sometime after 5 pm.

The idea is simply that we'll go shop for ingredients for the burgah's
and split the bill. I have the charcoal, the grill and the location,
so I just need to know who's coming no later than thursday so i can
buy more charcoal and make sure there's a place for everyone to
sit etc.
Please answer via mail so that I have some way to keep track of who's
coming. A list of the signed up will be at:
http://www.ust.dk/burgah/

Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen

http://www.ust.dk
Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship