RE: Handbook oversættelse (Was: tak for i går)

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 00:08:18 CEST

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Handbook oversættelse (Was: tak for i går)
Date: Sat, 16 Aug 2003 00:08:18 +0200

> Hvordan ser det ud med CVS? Jeg synes vi skabt nogle behagelige
> rammer omkring projektet, så dem som vil bidrage kommer så
> let om det som muligt. En CVS server vil falde på et tørt sted.

CVS er vist 99.9% færdigt (eller hvad Michael? :))

> Så kunne vi have en lille tekstfil der listede hvem om var igang
> med hvad, så man let kunne vælge sig sin egen lille bid af bogen
> når man checkede den ud.

Indtil videre er http://doc.freebsd.dk/index.html eneste sted man kan
se progress og hvem der laver hvad.

> Passwords er fint nok for min del, det er jo ikke Coca Cola opskriften
> vi brygger på ;-)

Enig.
men jeg ka' da også sagtens fremskaffe en publickey hvis det sku' være :)

Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen

http://www.ust.dk
Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship