Handbook oversættelse (Was: tak for i går)

From: Anders S. Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 15 Aug 2003 - 21:41:22 CEST

Date: Fri, 15 Aug 2003 21:41:22 +0200
From: "Anders S. Jensen" <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Handbook oversættelse (Was: tak for i går)

On Fri, Aug 01, 2003 at 03:52:15PM +0200, Michael Aronsen wisely wrote:
> Ok, inden weekendens udgang har jeg et jail klar på min mailserver så,
> får også lige smidt en cvs server op, så må interesserede folk lige
> guide mig lidt hen til om vi skal bruge ssh nøgler eller passwords
> eller hvad folk har lyst til....

Hvordan ser det ud med CVS? Jeg synes vi skabt nogle behagelige
rammer omkring projektet, så dem som vil bidrage kommer så
let om det som muligt. En CVS server vil falde på et tørt sted.
Så kunne vi have en lille tekstfil der listede hvem om var igang
med hvad, så man let kunne vælge sig sin egen lille bid af bogen
når man checkede den ud.

Passwords er fint nok for min del, det er jo ikke Coca Cola opskriften
vi brygger på ;-)

--
Mvh,

Anders S. Jensen