SV: Software RAID

From: Niels Wahlgreen Kristiansen (none@nwk--scandius.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 07 Aug 2003 - 13:27:22 CEST

Subject: SV: Software RAID
Date: Thu, 7 Aug 2003 13:27:22 +0200
From: "Niels Wahlgreen Kristiansen" <none@nwk--scandius.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Jeg har fundet frem til http://freebsd.unixtech.be/doc/en_US.ISO8859-1/articles/vinum/, som ser ud til at give en grundig gennemgang af hvordan man kan bruge vinum. I den løsning som er nævnt i artiklen, er root og swap partitionerne dog ikke redundante, men resten af løsningen er.

Tak for hjælpen til både Sonni og Ole, det er super at have et sted som her, hvor jeg kan hente hjælp når mine egne færdigheder kommer til kort.

Mvh.

Niels