Re: DHCP tildeling fejler (was: No Subject)

From: Jakob Breivik Grimstveit (none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 02 Aug 2003 - 23:28:46 CEST

Subject: Re: DHCP tildeling fejler (was: No Subject)
From: Jakob Breivik Grimstveit <none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Date: 02 Aug 2003 23:28:46 +0200

On Mon, 2003-07-14 at 01:27, Jakob Breivik Grimstveit wrote:

> Altså: Case closed, 1500 mails lasta ned. *puh*

Problema dukka opp ei veke etterpå. Etter det kom eg ikkje på nett att.
Det endte i at eg skaffa meg eit nytt nettkort frå ein annan boks som
har køyrt FreeBSD før. Då gjekk det som ein draum (med ny drivar, seff).
Positivt at eg fekk fiksa det, men også deprimerande at eg ikkje fann ut
kva som spesifikt var problemet. Oh well. Case closed igjen :)

--
Jakob Breivik Grimstveit, http://www.grimstveit.no/jakob/, +47 48298152