=?iso-8859-1?Q?PHP_pE5_FreeBSD_4.4?

From: Lars Rasmussen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 01 Aug 2003 - 18:40:51 CEST

Date: Fri, 1 Aug 2003 18:40:51 +0200
From: Lars Rasmussen <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: =?iso-8859-1?Q?PHP_pE5_FreeBSD_4.4?

Hej Alle,

Jeg har endnu et lille problem!

Jeg har installeret php for et år siden ved at downloade source pakken,
extracte og installere. Men nu vil jeg gerne have installeret en nyere
version med andre komponenter.

Jeg ville gerne gøre dette fra Ports, men mit ports træ er for længest
forældet, og hver gang jeg beder om en pakke via "pkg_add -r" kan den
heller ikke finde den, og da jeg SLET ikke havde forstand på FreeBSD da
jeg startede med at lave denne "server" har jeg heller ikke installeret
sources til FreeBSD samt CVSup!

Geninstallation er desværre ikke en mulighed da serveren står i sverige
hos en ven som har 10mbit.

Jeg håber meget at i har en workaround eller et tip så jeg kan få det
installeret!

Mange tak og god weekend.
Med venlig hilsen
Lars Rasmussen