Re: Opgradér Perl - bedste metode?

From: Michael Andreasen (none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 13:34:22 CEST

From: "Michael Andreasen" <none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Opgradér Perl - bedste metode?
Date: Tue, 22 Apr 2003 13:34:22 +0200

On 2003.04.22 12:32:56 +0200, Michael Andreasen wrote:
> Er det nok bare at installere /usr/ports/lang/perl5.8

Ja og så køre 'use.perl port'.
> Kan der komme nogle specielle konflikter jeg skal tænke på? Eller andre
> erfaringer med dette?
Jeg installerede Perl 5.6 for et par måneder siden og har ikke haft
nogen problemmer.

--
Simon L. Nielsen

ok. tak til jer begge.. har lige forsøgt med 5.6.1 og det ser ud til at virke perfekt.

Dog gav kommandoen

# portupgrade -f 'p5-*' ** No such package 'P5-*' is installed.

Jeg ved ikke om det er fordi det er en "forholdsvis ny" installation uden en masse moduler - endnu :o) Det eneste jeg har gjort med maskinen (4.7) er cvsup+portupgrade -a, så det er nok derfor.

Jeg formoder så at moduler der installeres nu, kommer til at høre til 5.8

Gud hvor var det nemt! Endnu engang har FreeBSD vundet en ekstra lille stjerne hos mig :o)

-- Mvh Michael Andreasen