Re: Opgradér Perl - bedste metode?

From: Simon L. Nielsen (none@simon--nitro.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 12:51:05 CEST

Date: Tue, 22 Apr 2003 12:51:05 +0200
From: "Simon L. Nielsen" <none@simon--nitro.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Opgradér Perl - bedste metode?

On 2003.04.22 12:32:56 +0200, Michael Andreasen wrote:
> Er det nok bare at installere /usr/ports/lang/perl5.8

Ja og sĺ křre 'use.perl port'.

> Hvad med den gamle perl og de moduler der er?

Den nye perl bliver installeret ved siden af din gamle perl sĺ du kan
skifte frem og tilbage. Perl moduler du havde installeret fřr vil vist
som standard ikke virke med den nye perl, men jeg er ikke helt sikker.
Jeg mener jeg lavede et portupgrade -f 'p5-*' efter jeg installerede
5.6.

> Kan der komme nogle specielle konflikter jeg skal tćnke pĺ? Eller andre
> erfaringer med dette?

Jeg installerede Perl 5.6 for et par mĺneder siden og har ikke haft
nogen problemmer.

--
Simon L. Nielsen