Re: dhclient & resolver

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 21 Apr 2003 - 15:05:12 CEST

Date: Mon, 21 Apr 2003 15:05:12 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: dhclient & resolver

On Mon, Apr 21, 2003 at 12:28:40PM +0200, Lars Thegler wrote:
> (svar til flere)
>
> Min pointe er jo netop at undgå at skulle installere bind el.l., det er
> major overkill bare for at glæde resolveren... Og hvis jeg alligevel skal
> køre med statiske IP-addresser, ryger det meste af fordelen ved DHCP, efter
> min mening.

Det mener jeg nu ikke, jeg bruger f.eks. DHCP paa mit hjemme netvaerk,
men alle maskiner faar samme adresser hver gang, aarsagen er ret simpel,
det goer det nemt naar jeg f.eks. bruger min laptop paa kontoret, eller
andre steder ...

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.