Re: NIS

From: Kristen Nielsen (none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Apr 2003 - 00:17:02 CEST

Date: Fri, 11 Apr 2003 00:17:02 +0200
From: Kristen Nielsen <none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: NIS

Hejsa.

Jeg bruger NIS på FreeBSD, Sun og Digital Alpha, med FreeBSD som
masterNIS server, og et par af de andre som slaver.
Det krævede at patche NIS master, således at den genererer passwd (NIS
mappen) med DES krypterede passwords, for at sun og digital gider lege
med på dette vis.
Dette hack var en linies copy and paste i sourcekoden.

Har ingen problemer med at holde det stabilt.

Kristen Nielsen