Re: APACHE .HTACCESS HJÆLP! (INKLUDERING AF FILER AUTOMATISK)

From: Robert Martin-Legène (none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 25 Sep 2002 - 19:14:54 CEST

Date: Wed, 25 Sep 2002 14:14:54 -0300
From: Robert Martin-Legène <none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: APACHE .HTACCESS HJÆLP! (INKLUDERING AF FILER AUTOMATISK)

At 23:22 24-09-2002, you wrote:
>Nu kan den læse .htaccess filen..... den laver bare internal server
>error..... kan i endnu en gang hjælpe mig
>-------------errorlog-----------------
>htaccess: php_value not allowed here
>-------------------------------------
>
>-------------.htaccess---------------
>php_value include_path .:/sites/domain.dk/inc
>php_value auto_prepend_file fil.inc
>php_value register_globals off

Ah, Ole har vist fat i noget. I et øjebliks sindssyge prøvede jeg
også lige at lave noget PHP, og for nyligt blev jeg nødt til at lave
flg for at mit PHP-script kunne overleve:

robert@foobar(17) ~ $ cat web/hosts/silliness/www/.htaccess
php_flag register_globals on

Det er cirka så meget jeg kan gætte mig til, uden at læse
dokumentationen, og det gør jeg ikke. :-)