Re: APACHE .HTACCESS HJÆLP! (INKLUDERING AF FILER AUTOMATISK)

From: Ole Moller (none@olm--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 25 Sep 2002 - 18:26:49 CEST

Date: Wed, 25 Sep 2002 18:26:49 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Ole Moller <none@olm--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject:  Re: APACHE .HTACCESS HJÆLP! (INKLUDERING AF FILER  AUTOMATISK)

At 23:22 24-09-2002, you wrote:
>Nu kan den læse .htaccess filen..... den laver bare internal server
>error..... kan i endnu en gang hjælpe mig
>-------------errorlog-----------------
>htaccess: php_value not allowed here
>-------------------------------------
>
>-------------.htaccess---------------
>php_value include_path .:/sites/domain.dk/inc
>php_value auto_prepend_file fil.inc
>php_value register_globals off
>-------------------------------------

Det er ikke noget jeg plejer at fedte med, men kunne det være så enkelt at
fejlmeddelsen betyder at du skal bruge php_flag istedet for php_value på
den sidste af dem (register_golbals off)?

Prøv evt kun med include_path, det er vist ikke alle værdier man har lov
til at ændre via .htaccess (og mener at huske at include_path er rimelig
fredelig). Prøv evt også med ini_set, alt andet lige skulle det også gøre
din kode lettere at flytte uafhængig af apache konfiguration.

Mvh

--
Ole Møller olm@cybercity.dk, Sysadm CyberCity Internet