RE: Bundling / Trunkering af flere DSL linjer.

From: Patrick Martin Dal Sasso (none@pma--ghs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 20 Sep 2002 - 14:22:55 CEST

Subject: RE: Bundling / Trunkering af flere DSL linjer.
Date: Fri, 20 Sep 2002 13:22:55 +0100
From: "Patrick Martin Dal Sasso" <none@pma--ghs.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej

Jeg har også været på udkig efter dette i et års tid, og dette er hvad jeg foreløbig har fundet ud af:

http://www.longshine.de/produkt/Router/883r-dsl-2w.htm - Denne router skulle kunne fåes for ca. 2-3000,- kr. Men den understøtter dog kun 2 ADSL linier.

Og til Linux findes der følgende: http://wipl-wrr.sourceforge.net/ som jvnf. mine oplysninger bliver brugt hos Foreningen Kollegienet København http://kbhkol.dk/

- men jeg vil da helst se en *bsd baseret løsning, hvis det er muligt.

Mvh. Patrick
Djurslands Erhvervsskoler