Re: FreeBSD BootMgr

From: Morten Nissen (none@dsl35528--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 19 Sep 2002 - 23:24:56 CEST

From: "Morten Nissen" <none@dsl35528--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD BootMgr
Date: Thu, 19 Sep 2002 23:24:56 +0200

Hej Jens
Så vidt jeg ved kan den bootloader ikke særlig meget ud over det den skal!

Hvis det er windows(et-og-eller-andet) du skal dele med kan du kigge på et
svar jeg fik fra HLK engang http://www.bsd-dk.dk/archives/2001/Dec/0032.html
Elllers kan du kigge på en af de tidliger mails i den tråd, der er links til
en del gode
steder.

./Morten