Re: Opf?lgning

From: Jesper Monsted (none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 11:00:12 CEST

Date: Fri, 13 Sep 2002 11:00:12 +0200
From: Jesper Monsted <none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Opf?lgning

On Fri, Sep 13, 2002 at 10:33:00AM +0200, Jimmy Selgen Nielsen wrote:
>Heh... bare ikke så fedt når nu disken er mountet på /usr/home ;)

Nu lægger jeg *ret* sjældent noget som helst af roots data på
home-slicen, så det er ikke et problem....

>Anyway... BSD understøtter vel quotas ? .. så det er vel ikke nødvendigt at reservere noget specielt til root ?

Du skal lige være opmærksom på at BSD skifter fra performance-optimering
til space-optimering når du passerer de 100% - jeg ved ikke hvor stor
forskel det gør, men der er lidt at komme efter der...

/Jesper