Re: bash programmering

From: Munish Chopra (none@mchopra--engmail.uwaterloo.ca.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 24 Oct 2002 - 02:29:30 CEST

Date: Wed, 23 Oct 2002 20:29:30 -0400
From: Munish Chopra <none@mchopra--engmail.uwaterloo.ca.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: bash programmering

On 2002-10-24 01:55 +0000, Martin Allan Jensen wrote:
> Tjaa....den kører desværre heller ikke med det.....heller ikke med /bin/sh som fortolker.....
>
> Men absolut mange tak for hjælpen alligevel...!!
>
> Med venlig hilsen
> Martin A Jensen

Det var dog underligt. Jeg vil for det foerste foreslaa at du bruger
`cat <filename>` til at lease fra filen, og at du smaekker {} rundt
omkring alle variabler - det kan vaere det hjaelper laengere ned ad
vejen.

Eksisterer filen overhovedet? Og hvis den goer, indeholder den noget? Du
siger der ikke er noget som helst output? Det indikerer jo at scriptet
enten ikke naar til den fjerde linje, eller at den faar en tom fil. Hvis
den ikke naar til den fjerde linje ville jeg forvente noget stderr, men
man ved jo aldrig...

--
Munish Chopra