Re: Diskplads

From: Michael Hembo (none@hembo--micron.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 20 Oct 2002 - 16:55:05 CEST

From: "Michael Hembo" <none@hembo--micron.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Diskplads
Date: Sun, 20 Oct 2002 16:55:05 +0200

Hey guys (brokkehoveder)

>From: Henrik Bøgh <none@henrik.list--boegh.net.lh.bsd-dk.dk>
> Ej heller under NetBSD (eller Linux for den sags skyld).

Den kvikke læser (jeg ved godt der er nogen der kun skriver :-) vil bemærke at ToS kører FreeBSD.

Derudover viser du -s * (med eller uden -k eller -h) også de enkelte filer i den folder, og det var jo ligesom ikke det ToS var interesseret i.

Derfor fik han et svar der passede til ham og hans OS.

Så hvis i andre ikke kan komme med seriøse konstruktive indlæg bedes i venligst, men bestemt, holde jeres kuriositeter for jer selv.

venlig hilsen
Michael

(red.bem: Det ville være skønt om mennesker kunne nøjes med at svare og ikke hakke på dem der svarer, så Michael HOLD VENLIGST DIN KÆFT)

 "Intelligence is not what you know, but what you do when you don't know. " - Piaget.