Re: Freebsd & samba

From: Robert Martin-Legène (none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 10 Oct 2002 - 14:16:35 CEST

Date: Thu, 10 Oct 2002 09:16:35 -0300
From: Robert Martin-Legène <none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Freebsd & samba

Måske er netkortet noget lort (eller FreeBSD-driveren). Hvilket netkort
bruger du? Jeg har en 486, 110 MHz, 32 MB RAM som kører ipfw (og NAT for
extern trafik), på et 10 Mbps net. Efter jeg byttede rundt på det
eksterne og interne NIC gik alting MEGET bedre (testede kun med MP3-
"streaming" via SMB). Det elendige interface havde forresten et RealTek
chipset.

CPU ser ikke ud til at være et problem overhovedet.