RE: Samba server fejl

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 28 Nov 2002 - 23:57:37 CET

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Samba server fejl
Date: Thu, 28 Nov 2002 23:57:37 +0100

Hej Jesper,
Det der er galt er at, du skal have tilføjet brugerne til
din smb passwd database.
" smbpasswd -c /usr/local/etc/smb.conf -a -U brugernavn "<--
noget i denne dur
(uden " ") skulle gerne hjælpe.

Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen

http://www.ust.dk
Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the
long ship