Samba server fejl

From: Jesper Have (none@bsd--jdh.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 28 Nov 2002 - 23:28:23 CET

From: "Jesper Have" <none@bsd--jdh.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Samba server fejl
Date: Thu, 28 Nov 2002 23:28:23 +0100

Hej

Jeg har fået installeret samba på en freeBSD dvs. at jeg har compilet sourcen selv. jeg kan få den startet og kan se den, men jeg kan ikke komme ind på den fra min XP box. hvis jeg kikker i min log fil finder jeg.

[2002/11/28 22:24:12, 0] passdb/pdb_smbpasswd.c:pdb_getsampwnam(1369)
  unable to open passdb database.

Jeg kan godt finde ud af det er noget database sjov der er problemet, men kan ikke finde ud af hvad for en database det er /etc/passwd findes.

Med venlig hilsen
Jesper Have