Re: Opdatering til 5.0DP2

From: Munish Chopra (none@mchopra--engmail.uwaterloo.ca.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 19 Nov 2002 - 18:48:52 CET

Date: Tue, 19 Nov 2002 12:48:52 -0500
From: Munish Chopra <none@mchopra--engmail.uwaterloo.ca.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Opdatering til 5.0DP2

On 2002-11-19 11:23 +0000, Kim Jørgensen wrote:
> Hej
>
> Jeg prøver at opdatere min laptop til 5.0Dp2 men jeg kan ikke finde nogen cvs server den er på. Så vidt jeg kan finde ud af på fbsds hp hedder branchen: RELENG_5_0_DP2 og jeg har prøvet at hente fra cvsup.freebsd.org, og jp, dk og se!
>
> [...]
>
> ps. Jeg kørte før 4.7!

Husk lige at foelge UPDATING. Saa vidt jeg ved skal du fyre et par
non-standard tricks af for at faa maskinen til at opdatere.

Som Sven(?) desuden naevnte, det er nok en bedre ide bare at starte en
helt ny installation. Der er mange nye ting, og en gammel 4.7
installation lader alt for meget skrammel liggende.

--
Munish Chopra