Re: samba, cups, windows klient, samt print

From: Axel Kellermann (none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 15 Nov 2002 - 15:37:10 CET

From: "Axel Kellermann" <none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: samba, cups, windows klient, samt print
Date: Fri, 15 Nov 2002 15:37:10 +0100

Hej

Jeg havde det samme problem, da jeg opgraderede fra en tidligere version af SAMBA
Problemet er at CUPS bliver ikke konfigureret og at CUPSD ikke bliver startet,
men der er der hjælp at hente på http://www.cups.org/
På mange måder ser CUPS ud til at være et fleksibelt printsystem

God fornøjelse

Axel Kellermann