OS X, summeret

From: Jonas B. Nielsen (none@jonasbn--wanadoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 25 May 2002 - 17:26:01 CEST

Date: Sat, 25 May 2002 17:26:01 +0200
Subject: OS X, summeret
From: "Jonas B. Nielsen" <none@jonasbn--wanadoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-DK listen <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej igen,

Tak for de mange svar.

Vi er ihvertfald 14 stykker som bruger OS X, det stemmer jo meget godt
overens med Hack Kampbjørns estimat på 10-15 stykker.

Mange af de svar som jeg har modtaget nævnte både forskellige maskin
konfigurationer samt tanker og andet omkring OS X.

Min konklusion er kun at man med ro i sindet kan sende OS X spørgsmål
til listen, da vi lader til at dække rimeligt bredt i brug af OS X.

Endnu en gang tak for svarene og jeg ser frem til at modtage jeres svar
på mine OS X relaterede spørgsmål.

jonasbn

--
"Vi gjorde et kup, da vi lavede en klub", Malk de Koijn