Re: C/C++ IDE

From: Mads Mohr Christensen (none@mohr--lusker.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 25 May 2002 - 15:10:08 CEST

From: "Mads Mohr Christensen" <none@mohr--lusker.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: C/C++ IDE
Date: Sat, 25 May 2002 15:10:08 +0200

hehe, true.

Det er mere ment som en hjælp, når man har brug for det SlickEdit kan, og
ens fingre stadig er i emacs mode. Hvis man har det fint med en god editor
og makefile så er der ingen grund til at vælge andet. Men der blev efterlyst
et IDE og ikke bare hvilken editor makefile skulle rettes i.

Det som jeg syns SlickEdit gør godt er dens hjælp, til indbyggede og ens
egne funktioner, direkte i editoren. Hvis man f.eks. laver noget java og
laver javadoc tags i ens kode, kan SlickEdit vise den info når man vil bruge
den funktion man har lavet. Hvis man har et stort projekt med evt. flere
programmører, er det ganske rart at få oplysninger om f.eks. parametres
rækkefølge uden at skulle åbne koden.

/Mads