Re: The Globe ved Nørreport (Kbh) 19:00 fredag, ølhygge

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 05 May 2002 - 00:36:24 CEST

Date: Sun, 5 May 2002 00:36:24 +0200
Subject: Re: The Globe ved Nørreport (Kbh) 19:00 fredag, ølhygge
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Thursday, May 2, 2002, at 11:36 PM, Henrik Lund Kramshøj wrote:

> Hejsa
>
> Da jeg har overstået specialet og derfor ikke har drukket alkohol i
> flere
> måneder vil jeg gerne nyde en øl i selskabeligt lag - med bsd-dk
>
> Dem der har lyst kan jo mødes med os
> Ahrimanes og hlk på The Globe ca. 19:00 imorgen fredag
> - vi sætter os nok i "biblioteket" hvis der er plads
>
> Jeg hænger nok i #bsd-dk imorgen, så vi kan også aftale lidt mad først
> hvis der er stemning for det.
>
> Vi ses
>
> Henrik

Jeg tænkte at jeg lige ville sende status på mødet.

Vi var 4 der spiste på Thai-restaurant Alissa efter aftale på IRC.
Maden var god og vi prisede os lykkelige for vort held, da vi hørte
alle andre, der ikke havde reserveret, blive afvist!

Lidt forsinket ankom vi til The Globe og efterhånden stødte
flere til så vi endte med at være
ahrimanes, spaceman9, hack-k, mellerti, tlbdk og hlk

Resten af aftenen gik som forventet med hyggesnak og øl, og på et
eller andet tidspunkt var vi nogle stykker der delte en bunke ice-shots
på et for mig ukendt teenage værtshus :)

Af emner der blev diskuteret kan jeg blandt andet huske:
Sikkerhed, JAVA vs C# (C# stinker hvis nogen skulle være i tvivl ;-),
google,
BSD ...

Alt taget i betragtning en god aften, og hjemtur ca. 05:00 for de
sidste - tror jeg
- der er ingen billeder for jeg glemte kameraet og SiGNOUT dukkede som
lovet
IKKE op (han plejer at slæbe rundt på lidt af hvert og et kamera)

Vi ses næste gang

Henrik