Re: router

From: Mikkel C. Simonsen (none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Mar 2002 - 20:01:14 CET

Date: Tue, 12 Mar 2002 20:01:14 +0100
From: "Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: router

Simon L. Nielsen wrote:

> Var der ikke problemmer med at faa den sendt til Danmark? (mht. til told
> osv).

Ingen problemer overhovedet.

Du skal kun betale normal dansk moms - ingen told.

Hvis du som privat køber en router i USA, og får den sendt med
postvæsenet (USPS), får du bare en opkrævning på moms + 50kr i gebyr når
den kommer til Danmark.

Få den endelig IKKE sendt med FedEx, UPS eller lign. De opkræver
vandvittige gebyrer på flere hundrede kroner for fortoldning - og
desuden er fragtpriserne 2 til 3 gange USPS prisen...

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen