RE: router [soekris]

From: Jonathan Fromer (none@fromer--tdcadsl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Mar 2002 - 18:29:38 CET

From: "Jonathan Fromer" <none@fromer--tdcadsl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: router [soekris]
Date: Tue, 12 Mar 2002 18:29:38 +0100

>(mht. til told

>25% moms, et par procent told. typisk 100-200 kr i fortoldnings
>omkostninger.

Er det nu også nødvendigt selv at impotere sbc'erne fra USA?

Jeg har selv fået kontakt til et dansk firma der er europæisk
samarbejdsparterner med Soekris Engineering. De var dog endnu ikke
lagerførende sidst jeg snakkede med dem.
Firmaet hedder Retina Systems ApS og kontakt info kan findes på
www.retina.dk

mvh.
        Jonathan