Re: Fejl i "make depend && make clean && make"

From: michael dreves (none@mic--loke.dreves.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 27 Jul 2002 - 23:35:33 CEST

Date: Sat, 27 Jul 2002 23:35:33 +0200
From: michael dreves <none@mic--loke.dreves.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Fejl i "make depend && make clean && make"

On Sat, Jul 27, 2002 at 05:22:59PM +0200, Tomas Norre wrote:

> Hej Igen..

> patches

> Jeg har nu prøvet at opdatere min source igen gennem cvs. Men nu laver den
> denne fejl.
>
> Først laver jeg i /usr/src/sys/arch/i386/compile/50C5000C/
> en "make depend" den gennemførte uden fejl.
>
> Derefter skrev jeg en "make clean" og den kom med følgeden fejl.
> --
> ".depend", line 27794: Need an operator
> Fatal Errors encountered -- cannot continue
> ---
>
> Så prøvede jeg at lave en ny "make depend" igen for at se om jeg havde
> [...]

du skulle måske prøve følgende:

efter rettelser i din kerne konfig, så husk at kør /usr/sbin/config
derefter køre du make depend, og når den er færdig bygger du din
kerne med make. køre det uden fejl, så laver du en make install,

se iøvrigt http://www.freebsd.org/doc/en_IS08859-1/books/handbook/kernelconfig.html

--
michael@dreves
Key fingerprint = 8E06 D29C EFC5 7B9A C5FB  EC2F DC74 A106 ED35 857F