RE: Fejl i "make depend && make clean && make"

From: Tomas Norre (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 27 Jul 2002 - 17:22:59 CEST

From: "Tomas Norre" <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE:  Fejl i "make depend && make clean && make"
Date: Sat, 27 Jul 2002 17:22:59 +0200

Hej Igen..

>-stable compiler fint her. Uden mere information kan vi ikke fortaelle
>dig hvad du goer forkert.

>Jeg prøver lige at opdatere sourcen igen. Og hvis den stadig laver fejl
>smider jeg et dump af fejl meddelsen..

Jeg har nu prøvet at opdatere min source igen gennem cvs. Men nu laver den
denne fejl.

Først laver jeg i /usr/src/sys/arch/i386/compile/50C5000C/
en "make depend" den gennemførte uden fejl.

Derefter skrev jeg en "make clean" og den kom med følgeden fejl.

--
".depend", line 27794: Need an operator
Fatal Errors encountered -- cannot continue

Så prøvede jeg at lave en ny "make depend" igen for at se om jeg havde overset en fejl, men nu laver den samme fejl som ovenfor.

Håber i kan hjælpe mig..

Hilsen Tomas Norre