Re: Handholding needed.. :-(

From: Munish Chopra (none@mchopra--engmail.uwaterloo.ca.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 19:15:36 CEST

Date: Wed, 17 Jul 2002 13:15:36 -0400
From: Munish Chopra <none@mchopra--engmail.uwaterloo.ca.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Handholding needed.. :-(

On 2002-07-17 16:08 +0000, Kristian Rask wrote:
> Hej
>
> Jeg forsøger (på en 4.5-R) at installere Apache med ssl samt php3 og php4 support
>
> Det fejler hele tiden, php'erne kræver tilsyneladende en nyere apache der ikke er der med ssl..
>
> What to do ?
>
> roll your own ???
> Hvordan... Det er vel noget med en mega masse kildetekst og en masse --defineWith DetEneDetAndetOgDetTredie
>
> skal bruge ssl, soap, php3, php4 og postgress
>

> mvh
>
> Kristian

Det er nok en god ide at starte et nyt 'thread' naeste gang (lettere at
se naar man har en grim stor inbox).

Hvis du kan lave en copy/paste af hvilke beskeder du faar omkring apache
version osv. ville det nok vaere meget lettere at finde ud af hvad der
gaar galt.

Du kan selvfoelgelig ogsaa som du siger bygge fra kildekode, der er
garanteret en masset tutorials derude (se Google). Det sker faktisk tit
at folk ikke er overligt glade med ports (isaer hvis de vedligeholder
stoerre installationer) og laver det hele selv uden ports. Det er mere
fleksibelt (i det mindste med det nuvaerende ports system), men man
skal dog vide hvad det er man har gang i.

--
Munish Chopra