Re: Hvilke notesbøger anvender i

From: Bjarne Wichmann Petersen (none@bsddk.nospam--mekanix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 16 Jul 2002 - 21:04:46 CEST

From: Bjarne Wichmann Petersen <none@bsddk.nospam--mekanix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvilke notesbøger anvender i
Date: Tue, 16 Jul 2002 21:04:46 +0200

On Tuesday 16 July 2002 18:12, you wrote:

> Iøvrigt... nogen der har nogen ide til hvordan man får FreeBSD ind på en
> ibm x20/x21 ?

Jeg installerede over netværk... husk lige at checke at BIOS'en er uptodate
inden du går i gang... måtte sende min retur dagen efter jeg fik den fordi
der var en gammel BIOS på og så gik den helt død. ;)

Bortset fra USB'en synes alt at virke som det skal. Har fundet en patch som i
hvert fald tillader mig at mounte floppier over USB.

Bjarne, som er rigtig rigtig glad for sin X20 ;)

--
Homepage: http://www.mekanix.dk