Re: xterm-color [was: Syntaks highlightning i Vim 5.8]

From: Michael Rasmussen (none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 10:00:03 CEST

Date: Mon, 15 Jul 2002 10:00:03 +0200
Subject: Re: xterm-color [was: Syntaks highlightning i Vim 5.8]
From: Michael Rasmussen <none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

d. 15/07/02 2:14 skrev Morten Liebach:

> Så dejlig som Mac OS X er så er det en ret gammel (Free)BSD nede under
> Aqua interfacet. Det viser sig, og da jeg kun har haft ssh adgang til en
> er det mest det jeg har set. :)

Det skulle gerne blive bedre med næste store opgradering, der går under
kaldenavnet Jaguar(*), og eftersigende skulle bygge på FreeBSD 4.4 kode.

På onsdag skulle der gerne blive sat en dato på udgivelsen af denne, hvilket
nok må forventes at blive indenfor en lille månedstid.

*) http://www.apple.com/macosx/newversion/

--
Med venlig hilsen
 Michael Rasmussen, <none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk>