Re: postgresql-håndtag_til_zope_(eller_mangel_på)

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 05 Jul 2002 - 12:06:43 CEST

Date: Fri, 5 Jul 2002 12:06:43 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: postgresql-håndtag_til_zope_(eller_mangel_på)
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

> Har du prøvet at add'e en 'Z PostgreSQL Database
> Connection'?
> Kan du connecte med den?

Jeg formoder du snakker om 'root folder' området når
man er logget ind som admin. Helt til højre er der en
'Select type to add ...' rulle-menu og en Add-knap.
Her kan jeg ikke finde den omtale 'Z PostgreSQL
Database Connection'. Så noget kan tyde på at jeg
mangler at installere en postgresql-til-zope-driver.

Installationen af /usr/ports/databases/py-PyGreSQL
hjalp ikke.

Hilsen

Følg VM i fodbold på tæt hold fra Yahoo!s officielle VM-side
www.yahoo.dk/vm2002