journal-system

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 12:11:41 CEST

Date: Tue, 2 Jul 2002 12:11:41 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: journal-system
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Jeg skal skifte vores web-baserede journal-system.
Journal-system er måske så meget sagt, det vi bruger
det til er for at holde styr på indkomne meldinger til
vores support. Så sidder en person og svarer på
spørgsmålene eller viderdelegerer opgaverne.

Hele tiden skal der holdes styr på hvem der (ikke) har
gjort hvad. Enkelt koncept, og mange måder at udføre
det på.

Fandt f2w på sourceforge.net, og det er netop et sådan
system jeg er ude efter. Er der nogle som har
erfaringer med dette eller andre tilsvarende systemer?

Hilsen

Følg VM i fodbold på tæt hold fra Yahoo!s officielle VM-side
www.yahoo.dk/vm2002