Påmindelse! Bakke turen

From: Nicolai Stok (none@ns--red-eagle.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Jul 2002 - 22:46:01 CEST

Date: Mon, 01 Jul 2002 22:46:01 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Nicolai Stok <none@ns--red-eagle.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Påmindelse! Bakke turen

heya

Der er pt. 8 personer ser har tilmeldt sig Bakke turen, så jeg vil lige
vente et par dage med at bestille bord, hvis der nu lige skulle være nogle
der inderst inde godt ved de vil med, men bare lige havde glemt at tilmelde
sig. Så vis du er en af dem, så send mig en mail asap. til adressen
ns@red-eagle.com

mvh

Nicolai