Re: 1ste rykker...

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Jan 2002 - 07:34:19 CET

Date: Thu, 31 Jan 2002 07:34:19 +0100
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: 1ste rykker...

Alex Holst wrote:

> Der flyves endvidere kun mellem Aarhus og Stansted,
> hvilket ikke er rart hvis Kastrup er i naerheden.

Ryanair flyver også fra Sturup (Malmö) og tilbyder billig (gratis?)
bus fra København. Og fra København kan man også opnå attraktive
priser til London med Go.

> prisen paa en SAS billet
> godt givet ud, hvis man oensker at undgaa sindsoprivende oplevelser.

Tjah, det kommer nok an på ens egne oplevelser. Jeg har haft rigeligt
med oplevelser med SAS, tak. Jeg vil af og til være villig til at
betale mere for ikke at flyve med SAS. Du har det åbenbart på samme
måde med Ryanair, som jeg ikke selv har prøvet.

Men jeg vil kraftigt opfordre folk, der ønsker at tage til Brighton
(har ikke selv besluttet mig endnu), til at overveje at koordinere
rejsen. Hvis der nu pludselig er 25, er der ofte god chance for at få
en bedre billetpris end ved enkeltvis booking.

--
Jens Fallesen  <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>                                   O-
Hedegaardsvej 41 st th, 2300 Copenhagen S, Denmark