Re: 1ste rykker...

From: Alex Holst (none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Jan 2002 - 00:20:59 CET

Date: Wed, 30 Jan 2002 23:20:59 +0000
From: Alex Holst <none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: 1ste rykker...

Quoting Søren Sigaard Jensen (htx00i24@it-college.dk):
> Jeg vil så sige at man med Ryan air plejer at koste 600kr retur til
> stansted airport i england

Det er en ganske forfaerdelig oplevelse at flyve med Ryan Air, vil jeg lige
advare om. Nogle afgange (envejs billet) koster omkring 250 ddk, mod 450 ddk
paa andre afgange. Der flyves endvidere kun mellem Aarhus og Stansted,
hvilket ikke er rart hvis Kastrup er i naerheden.

> Det er i hvertfald hvad jeg har givet tidligere så 2-3000 er måske sat
> meget højst

Prisen hos SAS er lige over 2000 ddk tur retur, og rejsen er betydeligt mere
behagelig.

Hvis man alligevel skal bruge 900 kr. paa en Ryan Air billet og 4-600 kr.
paa transport til Aarhus lufthavn er forskellen i prisen paa en SAS billet
godt givet ud, hvis man oensker at undgaa sindsoprivende oplevelser.

when it's more bare, more hollow.                  http://a.area51.dk/