Re: Alle services sløve pludselig?

From: Dennis Pedersen (none@mlists--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 26 Jan 2002 - 22:33:28 CET

From: "Dennis Pedersen" <none@mlists--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Alle services sløve pludselig?
Date: Sat, 26 Jan 2002 22:33:28 +0100

----- Original Message -----
From: "Karsten Schmidt" <none@gugge--guggemand.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Saturday, January 26, 2002 9:30 PM

> rent faktisk har jeg set det tit at en default nat entry i 677'ere
blokerer
> dns til andre maskiner end den nat entryen peger på

Ganske rigtigt det var præcis det der slog min DNS ihjel, suspekt!
Nogen der har en forklaring på hvorfor det slår DNS ihjel for den ene men
ikke den anden (og den som det også virker på sidder ikke på den ip hvor
default nat tingen er peget ud på)
Eller er det bare endnu en udokumenteret feature i denne ellers så fiiine
router *host*

/Dennis, der kraftigt overvejer længdekast med C677