Re: _Bøger_om_FreeBSD

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 24 Jan 2002 - 23:51:28 CET

Date: Thu, 24 Jan 2002 23:51:28 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: _Bøger_om_FreeBSD
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

> Mener du bøger som
> på_21_dage_bliver_du_en_jeg_skal_give_dig_black_belt
> ?

Og 7 rigtige på en 10.000 ugers lottokupon.

> Desværre også for meget pop i nogle af de nyere
> O'Reilly, før i

Det bliver et problem, når de i O'Reilly-bøgerne
udelukkende henviser til andre bøger fra samme forlag.
For et eller to år siden var de ikke bange for at
henvise til litteratur, som udkom fra et andet forlag.

Hvad c-programmering angår, har Kernighan og Ritchie
skrevet en bog de kalder 'The C programming language'.
Det er en gennemgang af c, med praktiske eksempler,
som jeg er overbevist om de selv har bøvlet med, og
til sidst fundet en løsning på.

Nøgternt og kompakt, ingen dikkedarer.

Hilsen

Stem på din yndlingssang til Danish Music Awards 2002
Klik ind på www.musicawards.dk
Husk at du skal bruge et Yahoo! ID for at stemme