Re: projekt demo/spil rum

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 14 Jan 2002 - 11:51:08 CET

Date: Mon, 14 Jan 2002 11:51:08 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: projekt demo/spil rum

On Mon, Jan 14, 2002 at 09:47:32AM +0100, Dennis Kjær Jensen wrote:
> de
>
> Jeg har snakket med Kneth om det, og de er meget interesseret i dette. De
> vil installere Linux på den ene maskine, og jeg vil spørge om der er nogle
> her på listen der har mod på at prøve kræfter med den anden.
> Den skal jo nok køre noget current med nogle fine eksperimentelle patches.
> Jeg har tidligere haft en FreeBSD 4.3-REL på maskinen, men jeg havde ikke
> ret lang tid til at lege med den, så jeg havde hverken tid til at fixe
> maskinen så den kunne æde mere end 2Gb RAM eller til at stoppe en current på
> [...]

Linux ved med stor sandsynlighed stadigt være væsentligt hurtigere på
den.

Og -current vil ikke være hurtigere, den kører stadigt med giant lock +
ekstra locks ...

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.