Re: projekt demo/spil rum

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 14 Jan 2002 - 09:47:32 CET

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: projekt demo/spil rum
Date: Mon, 14 Jan 2002 09:47:32 +0100

> Hvor store? Jeg er sikker på at jeg kan låne en (2 hvis det er aktuelt)
> 8-vejs maskine(r) af compaq hvis de mangler hardware. Skriv hvis det har
> interesse.
Jeg har snakket med Kneth om det, og de er meget interesseret i dette. De
vil installere Linux på den ene maskine, og jeg vil spørge om der er nogle
her på listen der har mod på at prøve kræfter med den anden.
Den skal jo nok køre noget current med nogle fine eksperimentelle patches.
Jeg har tidligere haft en FreeBSD 4.3-REL på maskinen, men jeg havde ikke
ret lang tid til at lege med den, så jeg havde hverken tid til at fixe
maskinen så den kunne æde mere end 2Gb RAM eller til at stoppe en current på
den. For den performer ærlig talt noget nær katastrofalt når man benytter
giant lock. dmesg fra maskinen dengang kan ses på
http://leech.dk/compaq_8500_8_xeon_550_4_gig_memory/dmesg

> Eller BSD på en dreamcast.
> Hvis der er en der har mod på at kigge på den og se om han/hun kan få den
> til at køre en brugbar netbsd lånes den gerne ud. Eventuelt sammen med en
> stak spil, så det ikke er kedelig alvor hele tiden. :)
Kristian Hansen havde interesse i det.
Jeg har bestilt et keyboard hjem til maskinen, og han er frisk på at gå i
gang med at lave et IDE harddisk interface til boxen også så vi kan have en
harddisk koblet til den også.
Det skal nok blive spændende at se på

... Dennis