Re: Harddisk fejl - hjælp til udbedring ønskes

From: Peter (none@ptimac--mac.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 25 Feb 2002 - 23:15:41 CET

Date: Mon, 25 Feb 2002 23:15:41 +0100
Subject: Re: Harddisk fejl - hjælp til udbedring  ønskes
From: Peter <none@ptimac--mac.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

MiR ;O) ( til uforstående, så er det en forkortelse for Michael
Rasmussen !)

okey, hold dig langt væk fra Deskstar... jeg har været i praktik som
PC-reparatør i 4 uger..... lavede ikke meget andet end at teste IBM
Deskstar som kunder ikke kunne få til at virke... ( 90 % af dem var
defekte, resten havde kunden glemt at formatere)

Seagate er nogle rigtig gode harddiske... hvilket jeg også har oplevet
dengang jeg var i praktik..... Vi havde en Seagate som var en smule
defekt, vi brugte den til at teste bundkort med (vi lavde lagt Win98 på
den) - det er så dejligt nemt lige at smide et bundkort op på bordet,
sætte strøm og en HD til... Seagate harddisken havde ikk været
formateret i MEGET lang tid, og har været tilkoblet hundredevis af
forskellige bundkort, hvoraf mange af dem har været defekt.... og lige
meget hvor meget vi har smidt rund med den, så har der aldrig været
problemer med den !

..... "Rigtige mænd laver ikke backup"
..... "Rigtige mænd græder, når de lige har mistet 3000 linjer
programmerings kode de har bruge halvandet år på at skrive"

/Ptx